wtorek, 24 kwietnia 2012

Krótki przegląd informacji

Krótki przegląd informacji.
  1. Chłopców po powrocie do UK czeka spotkanie z wujkiem Simonem i 2 wywiady.
  2. Niall chce zapuścić trochę włosy, a potem je obciąć i wrócić do swojego naturalnego koloru włosów. Niall znów będzie brunetem!!
  3. Trasa chłopców w 2013 roku nie będzie nazywać się "Up All Night Tour"! Na tej trasie będą grane piosenki z nowej płyty z nową nazwą trasy i z nową sceną!
  4. Liam no nowej płycie będzie beatbox'ował.
  5. Emma z powodu hejtów na nią za zdjęcie pocałunku z Hazzą usunęła swojego twittera i podobno założyła później nowego.
  6. W piątek 20.04 chłopaki mieli udzielić 7 wywiadów w Australii, udzielili ich jednak 25!!
  7. Ten słodziutki miś koala podczas sesji zdjęciowej [pisałam tutaj] obsikał Harry'ego i Liam'a.
  8. Jest strasznie duże zainteresowanie koncertami 1D, że cały czas dodawane nowe daty koncertów po USA i Australii. 
To było by chyba takie najważniejsze ;) W razie czegokolwiek piszcie pytania do mnie w komentarzach :) 

5 komentarzy:

  1. Napisz jak beda mieli trase na maj 2013 ? Wiesz pewnie o co mi chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli tylko coś znajdę, to od razu napiszę ;)

      Usuń
    2. Dziękuję :) Pewnie już cie wkurza że ciągle o tym ci pisze, ale to dla mnie ważne.

      Usuń
    3. Nie spokojnie :) M.in. po to tu jestem ^ ^

      Usuń
  2. Nie wyobrażam sobie Nialla jako bruneta ! Kocham jego blond <3

    OdpowiedzUsuń