poniedziałek, 28 maja 2012

Niall Horan - różności ♥

Niall James Horan urodził się 13 września 1993 w MullingarHrabstwo Westmeath, Irlandia. Chłopak gra na gitarze i jest leworęczny. Blondynek jest ogromnym fanem Justina Biebera i Baracka Obamy ;) 
Na przesłuchaniu do X Factor zaśpiewał Ne-Yo - So Sick. Katy Perry była na "tak", ale prosiła żeby ją nie zawiódł i kiedy już 1D zdobyło sławę Katy napisała na tt do Niall'a.
Jako jedyny z zespołu ma brata - Greg'a:
Kilka faktów o Niall'u:
  •     Nie chciałby być jedzeniem bo nie chce być zjedzonym.
  •     Nie szuka dziewczyny na siłę.
  •    Chciałby wybrać się na Jowisza.
  •      Śpiewa na komediach romantycznych.
  •  Twierdzi, że Redbull wywołuję chorobę.
  •      Miał wyimaginowanego przyjaciela – Michael’a.
  •  Oficjalnie  nie skończył szkoły, bo jeszcze nie zdał egzaminu.
  •  Jako jedyny ma brata.
  •   Uwielbia bawić się włosami dziewczyny.
  •  Zapomniał co ma robić podczas telefonicznego żartu dla Joe Jonas’a.


Podoba się? Z kim chcecie kolejną? Do wyboru: Liam i Zayn :)

12 komentarzy:

  1. Super ! :D Może następna notka z Liam'em ^^
    ~ Juul ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko chcesz! :) Mam teraz sporo wolnego czasu :P

      Usuń
    2. To bardzo się ciesze :D Już nie mogę się doczekać ^^ ;) ~ Juul ;p

      Usuń
  2. Wiem że to wgl z nim nie jest związane, ale wiesz może jakiego wzrostu może być dziewczyna Harrego? Chodzi że od ... do ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to nie wiem... Ale wydaję mi się, że nie ma to dla niego większego znaczenia. Hazza ma 183 cm, albo 178 cm [różnie podają -.-]

      Usuń
    2. Dzięki :) Ja i moje 163 się cieszymy xD

      Usuń
    3. Awww jak uroczo :3 Też tak mniej więcej mam tyle wzrostu xD

      Usuń
    4. Dla mnie troche mało, ale mój kolega który ma właśnie 183 mówi że jestem w sam raz.

      Usuń
    5. Dla mnie też w sumie trochę mało, ale po co mi więcej :3

      Usuń
    6. No w sumie tak. Teraz jest dużo chłopaków którzy mają 170 to w sam raz do nich. Chociaż mogliby troche urosnąć...

      Usuń
  3. Horan z gitarą byłby dla mnie parą < 333 : ***

    OdpowiedzUsuń