wtorek, 29 maja 2012

KONKURS !!

Tak jak pisałam organizuję konkurs [to będzie mój pierwszy]. Głównym tematem jest "Co Ci się kojarzy z One Direction" lub "Za co kochasz One Direction" Mają to być pracę (najlepiej graficzne) dowolną techniką/sposobem wykonania wysyłane na mojego e-maila. Jestem otwarta na Wasze pomysły i propozycję! Najważniejsze, żeby było ciekawie i z uczuciem ;) 
Co należy zrobić?
  • Wykonać pracę na jeden z dwóch tematów zamieszczonych na górze.
  • Wysłać ją do 15 czerwca 2012 r. na mojego e-maila pokochajonedirection@gmail.com
  • W mailu napisać: Imię, nazwę twittera (jeśli się go posiada), adres bloga i tumblra (jeśli się posiada), adres e-mail (w razie kontaktu) i wiek :)


Nagrody:


  • Zamieszczenie zwycięskiej pracy na moim blogu
  • Reklama bloga i tumblra na moim blogu i twitterze
  • Big SHOUTOUT na twitterze ;)

Przyznam 3 pierwsze miejsca :) Zwycięzców wybiorę wspólnie z moim dwiema przyjaciółkami: @Zouis_IsMyHero i @xStylesSmile.

W razie jakiś wątpliwości i pytań piszcie do mnie ;) 
Zachęcam wszystkich do wzięcia udziału!!! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz