poniedziałek, 26 marca 2012

Osobiście

Mam miesiąc bloga, a już własnie dziś świętuję 2000 wejść. Jesteście niesamowici! Mam nadzieję, że wchodzicie tu nie tylko czytać opowiadanie, ale i zaglądać na nowości związane z One Direction ;) Mam nadzieję, że opowiadanie się Wam podoba, bo piszę to m.in. z myślą o Was! Bardzo, bardzo Wam dziękuję, że to czytacie i odwiedzacie mojego bloga i np. polecacie go innym. Podziękowanie tyczy się także do @Zouis_IsMyHero, bo to ona razem ze mną tworzy to opowiadanie i jej też powinniście być wdzięczne ;) Oraz ogromne podziękowania dla @xStylesSmile mojemu kochanemu fanowi numer jeden ^ ^ To właśnie ona mnie m.in. dopinguje w pisaniu i dodawaniu nowych rozdziałów!  Proszę piszcie w komentarzach co myślcie o opowiadaniu o jakiś notkach, albo jeśli chcecie powiadomienia na tt o rozdziałach. Massive thank you!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz