środa, 21 marca 2012

Kilka ogólnych informacji

Postanowiłam dodać kilka takich ogólnych informacji związanych z One Direction. 
1. Eleanor Calder [dziewczyna Louis'a] założyła Twittera: @EleanorJCalder
2. Mama Niall'a, Andy [BFF Liam'a] oraz Sean [przyjaciel Horan'a] prawdopodobnie są w Nowym Jorku. Natomiast Danielle [dziewczyna Liam'a] na 100% jest u nich.
3. Niall'owi urodził się kuzyn - nazywa się Kaiden Jack Horan.
4. Zayn poleciał do UK, odwiedzić rodzinę i wróci do U.S prawdopodobnie w piątek.
5. Chłopcy wystąpią na gali KCA, na której będzie także Jay [mama Lou].
6. Podobno na podpisywaniu płyt w Filadelfii jakaś fanka została poproszona przez Harry'ego o numer telefonu. Tu macie filmik: Kilk A to tłumaczenie przebiegu rozmowy z jej strony:
Niall: Wyglądasz jak Audrina z The Hills!
~Zayn popsikał mnie serem w spreju~
Niall: Tak, wyglądasz dokładnie jak Audrina, Zayn, czyż nie wygląda ona jak Audrina.. z The Hills?
Zayn: Naprawdę wyglądasz jak ona, i jesteś zuchwała, ale jesteś piękna, naprawdę piękna.
Ja: Aww, dziękuję!
Harry: Chciałem Cię popsikać serem w spreju, ale Zayn był pierwszy!
Zayn: Robisz coś dziś? Jesteś wieczorem zajęta? Harry chciał wiedzieć...
~Harry zachichotał~
Ja: Nie, nie jestem zajęta!
~Dałam Harremu numer~
Ale spokojnie, najprawdopodobniej Hazza wcale do niej nie zadzwonił, ponieważ tego samego dnia mieli dwa wywiady, a później wieczorem wylatywali.
7. Harry zajął drugie miejsce w rankingu "Najmniej lubiane fryzury". Kto to w ogóle ustalał?! Ja się nie zgadzam, jego loczki są urocze ^ ^
8. Chłopcy wracają do UK dopiero pod koniec kwietnia, a na początku maja. :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz