wtorek, 6 marca 2012

Osobiście :)

Dzisiaj w związku z tym, że nie ma za bardzo nowych wiadomości o chłopakach, postawię na notkę bardziej osobistą ;) 
Bardzo dziękuję wszystkim, którzy czytają tego bloga bądź na niego wchodzą! Jesteście wspaniali, dużo to dla mnie znaczy jak wchodzę codziennie na tę stronę i widzę coraz więcej odwiedzin ^ ^ Pewnie jest to też zasługa Wasza, kiedy np. pokazujcie tego bloga innym ;) Dodałam już 7 rozdziałów do mojego i mojej koleżanki opowiadania i bardzo się cieszę, że Wam się podoba! Jestem pod wrażeniem jak czytam od Was komentarze! :) Piszcie jeszcze więcej komentarzy i zachęcam do obserwowania, a jeżeli ktoś chcę oddzielne powiadomienia ode mnie na twitterze o rozdziale niech napisze w komentarzu swój nick na tt :) Jeszcze raz MASSIVE THANK YOU!!! ^ ^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz