środa, 30 stycznia 2013

Przepraszam za nieobecność. 27 i 28 stycznia + Małe info

Tak na wstępie bardzo, bardzo, bardzo Was przepraszam za moją nieobecność, ale szkoła mnie przytłacza :/ Czekam do przyszłego piątku, bo zaczynają mi się FERIE *-* Wtedy w końcu odpocznę, a wracając do bloga. Tak na szybko postaram się Wam chociaż przybliżyć aktualności ;) 

• Harry na lotnisku w Glasgow - 27.01
• Harry w Londynie - 28.01
• Ogółem chłopaki są w Londynie i mają cały czas próby do trasy Take Me Home, która zaczyna się już 23 lutego.
• Potwierdzone jest, że chłopaki na pewno na koncertach będą śpiewać "Over Again", "She's Not Afraid", "Last First Kiss"
• Przypominam, że Harry już w ten piątek skończy 19 lat... 

4 komentarze:

  1. Hej kochana! Nominowałam Cię do Libster Awards, szczegóły tu: http://rockmeandloveme.blogspot.com/ pozdrawiam, @KasiaKocha1D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do Liebster Awards :D
    Zapraszam na bloga www.polandonedirection.blogspot.com gdzie znajdziesz pytania, na które masz odpowiedzieć i masz sama nominować 11 blogów jednak pamiętaj mojego już nie możesz ! ;)
    Odpowiedzi na moje pytania odpowiadasz na swoim blogu oraz wymyślasz nowe pytania dla następnych 11 blogów :) Jednak pamiętaj musisz powiadomić osobe nominowaną :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Harry strzela miny ,hahah :*

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie są wyzwania na urodziny hazzy ?

    OdpowiedzUsuń