piątek, 30 listopada 2012

Kolejne pytania z Libster Awards

Pewnie pamiętacie jak dodałam notkę z pytaniami z Gry Libster Awards... Od tego momentu doszło mi trochę nominacji (mianowicie 6). Nie będę już nominowała żadnych blogów oraz nie będę odpowiadać na wszystkie 66 (!!) pytań. Wybiorę tylko te najciekawsze ;)

[Pytania od iggs_nuggets_styles ]
1. Myślisz o pisaniu jako twojej przyszłości?
♥ Chyba raczej nie
2. Piosenka 1D z którą masz najwięcej wspomnień?
Z każdą ich piosenką wiąże mi się mnóstwo wspomnień :3

[Pytania od Sara]
3. Jeśli miałabyś pocałować jakąś gwiazdę, to kto nią by był?
♥ Oczywiście któryś z chłopców z 1D (najbardziej liczyłabym na Liam'a)
4. Bez czego lub bez kogo nie wyobrażasz sobie życia?
♥ Bez muzyki ♫

[Pytania od jo_02]
5. Jakie znasz języki oprócz polskiego? 
♥ Tak znam angielski i francuski
6. "Up All Night" czy "Take Me Home"
♥ Obie są wyjątkowe i niepowtarzalne :3
7. Lubisz Perrie i Eleanor?
♥ Uwielbiam je, Danielle także (mimo, że nie jest już z Liam'em)

[Pytania od Sunshine]
8. Gdybyś mogła mieć super moc co by to było?
♥ Latanie lub żyć wiecznie :3

[Pytania od gotta-be-you]
9. Wakacje w słonecznej Chorwacji czy w deszczowym Londynie?
♥ Zawsze Londyn :3
10. Twitter czy Facebook?
♥ Twitter, ale Facebook też może być ;P
11. Czym inspirujesz się pisząc nowe rozdziały na swoje blogi?
♥ Sama nie wiem... Muzyka i mój nastrój to moje natchnienie  

Mam nadzieję, że mogliście się czegoś o mnie dowiedzieć ;) Bardzo dziękuję za wszelkie nominacje, to dal mnie dużo znaczy. Cieszę się, że doceniacie moją pracę ♥

1 komentarz:

  1. Zostałaś nominowana do Liebster Award:)x http://directionerforeverrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń