czwartek, 1 listopada 2012

Coś ode mnie - 100.000 wyświetleń na blogu

Jejku... Nie mogę w to uwierzyć :3 Właśnie dzisiaj wybiło 100.000 wyświetleń tego bloga! Jestem prze szczęśliwa  bo NIGDY przy zakładaniu tego nie pomyślałabym o takiej liczbie. Chcę Wam wszyyyystkim podziękować, Za to, że mnie wspieracie, za to, że czytacie to co tutaj piszę. To wszystko jest dla mnie niezmiernie ważne! Dziękuję wszystkim, którzy tego bloga odwiedzają (tym którzy się ujawnili i tym, którzy cały czas pozostają anonimowi) Jesteście kochani! <3
Jak obiecałam, w najbliższych dniach zostanie ogłoszony konkurs, w którym będzie można wygrać singiel LWWY :) 

3 komentarze:

  1. bo Twój blog , jest GENIALNY ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog i dlatego :) ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie, to dzięki Tobie i temu że masz takie świetne wpisy i genialne opowiadanie masz tyle wyświetleń. KOCHAMY CIE! <3
    @KasiaKocha1D

    OdpowiedzUsuń