czwartek, 16 sierpnia 2012

Kilka aktualności

W związku z tym, że u chłopców aktualnie nic się za bardzo nie dzieję to dam Wam kilka nowych informacji :)
♫ Ludzie stoją już po bilety w Nottingham, które wychodzą dopiero jutro!
♫ Do nowego teledysku chłopców poszukiwani są chłopcy i dziewczyny (tylko modele i modelki).
♫ Teledysk ma wyjść 15 września.
♫ 6 września chłopcy pojawią się na gali VMA w Los Angeles.
♫ Perrie nie mieszka razem z Zayn'em, tylko ze swoją przyjaciółką z zespołu Jade.
♫ W święta mają wyjść nowe lalki One Direction.
♫ Za dwa dni Louis pojawi się razem z przyjaciółmi na dwudniowym "V Festival", Niall prawdopodobnie też tam będzie.

Jeżeli macie do mnie jakieś pytania to możecie zwracać się do mnie pod postami w komentarzach, ale również na tt, na asku czy po prostu pisać na maila pokochajonedirection@gmail.com
Zachęcam też wszystkich do odwiedzania mojego tumblra :)
+ Jeśli chcielibyście o czymś konkretnym dodatkową notkę lub coś innego to piszcie do mnie :) Jestem otwarta na propozycje xx

2 komentarze:

  1. Mogłabyś podać aktualny adresy chłopaków ? Mogą być domowe , ale takie na które można byłoby im coś wysłać . Byłabym wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prywatne adresy chłopców nie są chyba znane... (Muszą mieć jakąś prywatność)Do tej pory różne rzeczy od fanów można było wysyłać na: One Direction Modest ManagementThe Matrix Complex 91 Peterborough Rd London SW6 3BU

      Usuń