czwartek, 2 sierpnia 2012

Aktualności o El, Dan i Perrie :)

Tak jak wcześniej wspomniałam przedstawiam Wam notkę o aktualnościach dotyczących Eleanor, Danielle i Perrie :)
Eleanor:
Dobiła do 1.000.000 followersów na Twitterze
Danielle:
Jest cheerleaderką na tegorocznych Igrzyskach Olimpijskich w Londynie.
Na tym filmiku możecie usłyszeć głos Dan, kiedy to wypowiada się o IO:
Dani także dobiła to 1.000.000 followersów na Twitterze :)
Perrie:
Razem ze swoim zespołem Little Mix pracuje nad pierwszą płytą.
Ostatnio Little Mix pojawiło się na festiwalu w Leeds, na którym było także 1D.
Zdjęcia z sesji do magazynu "Fabulous Magazine"
I tutaj jeszcze kilka aktualnych zdjęć Perrie z zespołem:
A tutaj najnowszy teledysk Little Mix:
Dziewczyny wypadły tam świetnie :)
Akustyczny występ w radiu:
One na serio mają talent!
I na koniec taki śliczny obrazek który znalazłam:
A teraz pytanie do Was? Lubicie dziewczyny? Macie swoją ulubienicę? Pamiętajcie o tym, że nawet jeśli za którąś nie przepadacie to należy jej się szacunek. Ja najbardziej lubię Danielle :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz