wtorek, 5 czerwca 2012

Zayn Malik - różności ♥

Zayn Javadd Malik urodził się 12 stycznia 1993 w BradfordWest Yorkshire, Wielka Brytania. Ma pakistańskie pochodzenie. Ma trzy siostry:
Ta malutka to Safaa, ta obok niej do Waliyha, a ta po prawej stronie to Doniya.
W X Factorze był też wcześniej (dokładnie nie pamiętam, ale chyba tak jak Liam w 2008 r) ale nie wyszedł na przesłuchania ze stresu. W 2010 r zaśpiewał Mario - Let Me Love You
Chłopak ma też kilka tatuaży (chyba 7, ale nie jestem już pewna xD)
Obecnie Zayn spotyka się z piosenkarką z zespoły Little Mix - Perrie Edwards:
Kilka faktów o Malik'u:
  • Ulubiona piosenka: I Want
  • Gdy był mały myślał, że numer telefonu to cena jaką trzeba za niego zapłacić.
  • One Direction jest najbardziej ekscytującą częścią jego życia.
  • Nie chce, aby koniec 1D nastąpił.
  • Lubi dziewczyny, które wiedzą czego chcą.
  • Ma w domu projektor.
  • Jest leniwy.
  • Twierdzi, że inteligencja sprawia upiększa dziewczynę.
  • Chce spotkać swoją bratnią duszę przed trzydziestką.
  • Namawia Niall’a do wychodzenia gdzieś z dziewczynami.
 
 
 
 
Ostatnia notka o chłopcach :) Jeśli chcecie o czymś/kimś innym to piszcie ;) Mam nadzieję, że się spodoba 

5 komentarzy:

  1. notka o Baby Lux!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak Baby Lux !!! :D

      Usuń
    2. Okej :3 A więc następna będzie Baby Lux :)

      Usuń
  2. Mam pytanie. Jak chlopcy wroca teraz do UK bedzie to chyba 2 lipca to do kiedy tam zostaja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że jakoś do końca wakacji, ale nie jestem pewna. Nie chcę wprowadzić w błąd.

      Usuń