czwartek, 28 czerwca 2012

Eleanor Calder - różności ♫

Eleanor Jane Calder urodziła się 16 lipca 1993 roku. Studiuje na Uniwersytecie Polityki i Socjologi w Manchesterze. Dziewczyna Louis'a Tomlinson'a z którym spotyka się już od ok. 9 miesięcy. Jej twitter to: @EleanorJCalder
Kilka faktów o El:
  • "Przedtem, zanim zostałam dziewczyną Louisa też byłam fanką One Direction. Więc dziewczyny, nigdy nie traćcie nadziei." ~ Eleanor Calder 
  • Jest najlepszą przyjaciółką Harry'ego.
  • Ma facebooka, ale jest prywatny. Tylko dla rodziny i przyjaciół.
  • Eleanor jest słaba z matematyki.
  • Jej rodzice są rozwiedzeni.


Co myślcie? Podoba się Wam? :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo ...Chciałabym ją poznać bardziej niż 1D..;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc, nie lubię jej. Wiele o niej czytałam i jakoś mnie do niej nie ciągnie. Ale to tylko moje zdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ją uwielbiam, też jestem słaba z maty. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham ją :D Też jestem słaba z matematyki :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Ona jest wspaniała uwielbiam ja

    OdpowiedzUsuń