niedziela, 12 maja 2013

Wczorajszy koncert w Berlinie - zdjęcia

Hej! Jestem w sumie tylko na chwilkę... Ale myślę, że już niedługo w szkole będzie więcej luzu to może uda mi się znowu wrócić i być tutaj an bieżąco :) Póki co chciałabym zdać Wam jakąś małą relację od siebie z wczorajszego koncertu w Berlinie!
Jak wiecie trasa Take Me Home cały czas trwa. Wczoraj odbył się kolejny koncert w Europie, w Berlinie (Niemcy), na którym byłam *-* 
Jejku... To spełnienie marzeń.
Zdjęcia z wczoraj. Wszystkie NALEŻĄ DO MNIE (CREDIT TO: @xLiamTurtle) 
Chłopcy podczas twitterowych pytań śpiewali "My Heart Will Go On" i "pływali" na scenie 
Ogółem chłopaki na scenie wygłupiali się i biegali. Fani śpiewali razem z nimi. Liam trochę beatboxował. 
To była niezapomniana noc :')

5 komentarzy:

  1. wspomnieli cos o Polsce na koncercie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyobrażam to sobie...<3
    A śpiewali Little Things?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobacz co wyprawia One Direction za kulisami! http://video.easysub.pl/dmsw/OneD%20Zobacz%20co%20wyprawiaj%C4%85/82154782

    OdpowiedzUsuń